Logga in

Debiteringsmodulen

Hem Forum Användarforum Debiteringsmodulen

Etiketter: 

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Mona Åkerman
    Deltagare

Hej, är det någon som använder sig av KronoX debiteringsmodul? Finns isåfall någon vettig dokumentation?

Gerd Eriksson
    Deltagare

Hej
    Vi på Mälardalens Högskola använder oss av debiteringsmodulen, då vi debiterar rörliga hyrorna.
    Finns en manual som jag tror är hämtad från KronoX.
    Har ärvt den utskrivna manualen.
    Om du vill kan jag mejla den till dig.

Med vänliga hälsningar
    Gerd Eriksson
    (gerd.eriksson@mdh.se)

• Det här svaret redigerades för 5 år, 3 månader sedan av Gerd Eriksson.
    Mona Åkerman
    Deltagare

Gör gärna det min mailadress är mona.akerman@hig.se

Med vänlig hälsning
    Mona

pam
    Keymaster

Hej!
    Vi använder oxå debiteringsmodulen men måste nu ta ett omtag och söker också en manual för hur man ska tänka kring konton mm. Fick svar från Per-Anders:
    Har inget dokument för hantering av konton och/eller debitering. Just i skrivande stund så flyttar vi över dokumentationen för debiteringen ifrån den gamla manual-sajten, så den kommer att vara tillgänglig inom kort. Samma sak är ju med hantering av konton. Där har ju användargruppen skrivit vissa delar. Om de hjälper i de fall du pratar om vågar jag inte svara på. Dessa dokument ligger på manual.kronox.se, eller så har du dem sedan tidigare.

Hälsningar
    Mia

pam
    Keymaster

Det finns nu ett inlägg i manualen som visar hur man tar fram ett debiteringsunderlag. Det finns under Hjälp för administratör > Debitering > Debiteringsunderlag.

Jag vet inte hur andra lärosäten använder funktionen, men som jag skrev i förra veckan tar jag gärna emot förslag på hur manualen kan utvecklas och då även debiteringsavsnittet.

Rune

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.